Sommarjobb

Jag hade redan fått svar på mitt mejl från 'Finnkultur centrum'. Jag var given en plats period två mellan 15/7 och 15/8. Tyvärr, absolut sämsta perioden då man vill ta det lugnt och alla oftast har jobbat klart. Lönen var väl kanske inte någon super höjdare, men bad honom återkomma om period ett skulle bli ledig. Så nu står jag på ruta ett igen... Vart?
Frågade farmor om man kunde vara hos henne, hon jobbar i något som heter 'natt patrullen' där man åker på nätterna (högre lön) hem  till gamla folk som har larm som bryter ut osv. Men man var tvungen att ha körkort! Helvetet.. det är verkligen nu man önskar att man fyllde år första januari, till skillnad då man var liten och alla ville fylla år på sommaren. Bajs.

Ska gå till kyrkan till veckan och se om det är min tur i år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://annagotland.webblogg.se
Svar: åh okej det är ju nötter på påse jag gillar ^^
Tråkigt att du har sånt krångel med sommarjobb!

2008-02-21 @ 21:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0