Snyft

Nu är filmen slut, den var bra, preics som jag kom ihåg den. Känslig som jag är så grät jag titt som tätt och det var fan underbart. Jag tänkte att när jag ändå gråter kan jag lika gärna gråta över all annan jävla skit som jag varit med om och tänkt på men inte sagt något. Puh, det känns 'rent' på något vis.
Jag måste lära mig att tala ut, så slipper jag ha sådanna stunder.

Undrar just hur mycket Britney Spears gråter på kvällarna/dagarna, ja vilken sida på dygnet hon nu är vaken. Tycker så himla synd om henne, svårt att inte hamna i en rejäl svacka när man har en miljon folk med blixtrande kamror runt om en 24/7, nej stackars flicka alltså! Även om man är en kändis så måste man ju ha rätt till sitt 'mänskliga privatliv'.

Ska sova nu, är dödstrött PLUS att äckel vindsluckan har åkt upp igen.. >.< Nice, ännu en natt som kommer låta som att man har jätten goliat på taket. Baaaaaajs.


Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0