Rally brud!

Nu är det helg och ikväll ska jag och Carlsson kolla utbudet på byn. :) Är nog rätt pötat med folk eftersom det är Rally och de har öltält på torget. Det är även 'student fest' på prostgårdsladugården, fast det blev sen en skolfest som vi kanske slinker in på!

Blir ingen sen kväll för mig, eftersom Sandra, Robert och jag ska till Colli's Crest i morgon och åker hemifrån 06.50. Blir på sträckan hela dagen för jag åker med Tom och sköning gänget till Karlstad och stannar till Måndag! (:
Matte plugg under helgen också, fast det känns ändå riktigt bra inför provet på tisdag. (ovanligt!)

Vi säger så!


Håll en tumme för att det går bra för Henning! Eller den unga Norsken (kmr inte i håg namnet). Förra året fick han lov att övningsköra mellan sträckorna! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0