Överflöd

...av skolarbeten, prov och läxor.

Woow, härligt att vara ledig, speciellt när man har en miljon grejer att ta i tu med. Hade inte varit helt fel att ha 'ledigt', fikat och gjort vad som helst. Men så blir det inte denna dag iaf. Har redan hunnit träna på runt 90 tyska glosor och tagit blodprov, så jag är värd en paus för att beklaga mig här. ^^

Pilatesen i går gick bra, känner fortfarande att det inte riktigt är min grej. Saknar friskis där det blir kondition och pumpa till pumpmusik. Men det är annars ett jävligt bra träningssätt för mig för att få muskler i ryggen och höfterna, går väl dit nästa gång också, kanske.
Efter passet i går var vi hem till Miss Carlsson och åt varma smörgåsar och såg på Gustaf. En riktigt rolig film faktiskt som jag kan rekomendera starkt! Skrattade ett x antal gånger! :'D

Nåväl, blir väl till att kolla lite mer tyska och sen Matte. Ska försöka analysera några svenska dikter också, woow vad kul. (Y)

Tlls vidare...

Kommentarer
Postat av: Haha :D /Sandra

Det heter inte Svenska dikter, det heter Svensk dikter!!
Hälsningar Anders "Blomman"

2008-02-06 @ 18:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0