Ont i magen

Hjärtat slår tusen gånger snabbare än det brukar göra, mina tankar går runt tusen gånger snabbare än normalt, mina känslor svämmar över tillsammans med tårarna.

Det känns så jävla meningslöst när du lovar, när jag sedan försöker få tillbaka allt det vi en gång hade så kommer det fram något mer, hela tiden. Det är inte lätt att försöka skapa ett förtroende, när du hela tiden river den där 'förtroende' muren som jag bygger upp om och om igen.


Men nu har jag i alla fall förklarat att jag klarar mig bättre utan det. Du har din chans, var god ta den, för nu är mitt lager med chanser slut.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gumman! :| vad har hänt? :(
Ska hälsa från Robert också att han är ledsen för din skull! Hoppas det löser sig vad det än nu är!

2008-02-20 @ 19:58:37
URL: http://Korni.blogg.se
Postat av: Anonym

http://annagotland.webblogg.se/
Gillade absolut dina tips! Jag är helt kär i morötter och jordnötter, det här kan nog hjälpa mig en hel del! Tack :)

2008-02-21 @ 13:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0