Onsdaaaaaag

Sitter i Karlstad igen, ser på det okända. :] Wiho, nu kommer jag bli mörkrädd igen lättpåverkad som jag är... Tom suckade högt när jag bad han följa mig till toaletten. ^^
Har klippt mig idag, syns inte men topparna blev iaf fina och luggen blev fixad, skönt. Sparar ju till långt hår nu så hon tyckte det var förnuftigt att klippa sig igen så det växer lite fortare. :)

I morgon ska jag shoppa tänkte jag, sen kolla lite mer matte! Gud vad jag älskar matte på lov, verkligen.
Top model snaaaaaart!


Nice- nice- nice!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du klippt dig i Karlstad?
Själv missade jag TopModel :(

2008-02-28 @ 09:54:47
URL: http://korni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0