Ömma fötter

En heldag med brudarna har det varit. Hade väldigt mysigt och roligt, och jag tror vi alla fick med oss något hem som vi var nöjda med! :) Själv fick jag tre par trosor (inte string ^^), en kofta till moster som hon bett mig köpa, en lite present till Tom på vår månads dag (1,5 år), ett jätte snyggt diadem som både jag, T och E köpte. Och det var väl allt för min del. Är fortfarande sur över ett par skor som jag så gärna ville ha, dom var verkligen jätte fina! Men, som vanligt brukar det alltis finnas 'men' när jag ska köpa något jag verkligen tycker om, skon var en aning trång på min påkörda fot. Jag kunde kanske köpt dem, men vem vet när dom kommer passa eller om foten någonsin kommer bli som den en gång var? Så jag sitter här och surar med all anledning i världen!!

En trevlig dag som sagt var och nu ska jag se om maten är klar! (:


Tjosan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0