Men ta er i röven ffs

Nu är jag pissförbannad, såg melodifestivalen nyss och så var det en söt kille som spelade gitarr, låten hette 'du behöver aldrig mer vara rädd'. Jag föll för hans charmiga röst och charmigt ärliga sätt att framföra låten. Nu har röstningen om vilka fem bidrag som skulle tävla om finalplatsen varit och jag kan bara säga att jag förstår att svenskarna aldrig vinner eftersom hela jävla landet verkar ha otroligt dålig MUSIKSMAK.

Ta exempelt Idol-Ola som inte ens kan hålla jämna toner i rösten, han kanske är snygg men man vinner inte pga av sitt utseende. Tack för det alla småtjejer där ute, att ni lät han gå vidare.
Sen Kebab pizza? Vafan, lägg av? Jag skäms bara genom att någon ens orkar ställa upp i tävlingen med en sån töntig låt..

Jag blir tokig, shit pommes frittes alltså hur upprörd man kan bli av en melodifestival?
Jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0