Lugn och ro

En väldigt snabb dag måste jag säga, tiden har bara runnit i väg, fastän det känns som att allt gått så otroligt långsamt. (?)
Har sovit dunder kasst inatt, eftersom vi inte bytt taket än och min vindslucka har öppnat sig och slagit igen sig hela natten, vilket medförde oväsen och sömnproblem. Vaknade redan vid åtta och gick upp, mitt rum blev skinande i takt med 'piece of me' (jo, det låten är faktiskt riktigt bra!) sängen har nya lakan, hann till och med övningsköra inne i "centrum" vilket också gick för jävlans bra. :D

Tåget ner till Kd med twinsen, en rätt jobbig resa. Deras frågor slutar aldrig och deras pekande och skrattande åt andra människor i tågvagnen gjorde inte min resa bättre. En tur till Bea & Jonas och nu har vi nyss sett Rotatollie (stavas?) som jag tyckte var rätt bra faktiskt, men det tyckte inte ungarna då de frågade var och varannan minut om filmen inte var slut snart. Nu sover de som stockar i vardagsrummet. I morgon blir det shopping och Mc Donalds eftersom det är höjdpunkten för att få komma till Kd. Det vet man ju själv hur eld & lågor man blev när man skulle äta på Mc Donalds när man var en liten pistol. :D

Allt popcorn ätande med smör på har verkligen satt spår på min hud. Jag som annars inte lider av finnar har faktiskt fått en och annan påhälsning på sistone... Ni läsare, ge mig era tips, hurkurer som apotek varor!


Over and out!

Kommentarer
Postat av: micha

Tandkram funkar. Och en gronsaksdrink varje morgon. It works. Puss

2008-02-26 @ 00:53:23
URL: http://michaelasreality.blogg.se
Postat av: Fredrik

Hej Ronja :)
finns en massa acne produkter på apoteket så det e bara välja :P haha

hur är det med dig annars då?
puss på dig

2008-02-26 @ 13:59:47
Postat av: Sandra

Låter som du sliter hårt med kidsen ;)

2008-02-27 @ 09:49:10
URL: http://korni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0