Kaos

Kan direkt tala om att jag inte alls är på topp just nu. Nej, faktum är att skolarbeten står mig upp till huvudet, inte alls roligt när hjärnkontoret känns som ett enda stort stressigt New York. Vi har en latinöversättning som vi ska kunna utantill i morgon, ingen big deal så det är inte min stora fasa. Tyskaprovet + alla miljoner glosor, fraser mm tar däremot en stor bit av min stressfaktor. Matte provet som är nästa tisdag gör kaos, för er som inte vet det så är jag nog absolut sämst i matte, matte och gymnastik  (hänga  på en stång och snurra runt...). Bajs...

Blir en arbetsam helg med både matte och svenska. Förstår egentligen inte varför jag är så stressad, men jag har verkligen ingen lust att göra halvdant från mig, för då finns det ju ingen vits med att plugga egentligen om man bara ska göra halvdant. Äsch, skit samma.

Ska köpa skor i morgon också, bruna puma skor. Mirja har sånna, men det struntar jag i, hon också för den delen.
Folk som hela tiden klagar över att folk har samma kläder/skor som andra får skylla sig själva när de handlar i affärer som H&M, Carlings, Gina Tricot, Bik Bok osv. jag menar, det är ju affärer större delen av befolkningen handlar i. Jag tänker då inte avstå att köpa något bara för att någon annan har det. Skulle jag avstå från att köpa de snyggaste skorna jag sett för att någon annan har det och i stället köpa ett par som jag inte alls tyckte lika mycket om? Nej... då väljer jag hellre att ha samma som någon annan och älskar det! Hur som haver så spelar det inte mig någon roll om någon skulle vilja köpa ett klädesplagg som jag har, det visar ju bara att den har bra smak. :D


Känner mig rätt irriterad och sur just nu, så jag kanske ändrar min åsikt om några dagar. Men just nu känner jag att min åsikt var som den jag skrivit ovan.. :P

Nej, Tyskan kallar...
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0