Hemma =)

Äntligen! Nu sitter jag hemma efter en rätt ansträngande dag i stora staden.  Twinsen vaknade redan 06.30 vilket inte alls var roligt, det var bara att stiga upp eftersom man ändå inte kunde sova i oväsandet. Frukost, på med kläder och ett x antal frågor om när vi skulle gå till bussen var vad min morgon bestod av.
Väl nere på stan kollade vi in bok-rean, leksak affären var naturligtvis stängd pga ombyggnad, vilket var en stor depp för oss alla tre. Min del för att jag var tvungen att hitta på någon annan intressant affär att ta med dom till och dom hade inget ställe att köpa leksaker på.

Aja, vi fixade att fördriva tiden och hamnade på tåget och kom hem i välbehåll.

Roligaste var i allafall när vi skulle fika:D  (J- jag) (E- Edwin) (W-wilma)

J- Vi kan gå och fika?!
E- Jaaa, det vill jag!
W- Jag med, men vad ska du ha Ronja?
J- En molusk tror jag, det var så länge sen jag åt en.
E- Jag vill också ha en molusk, fast jag vill inte att den ska lukta svett...
J- Svett? *asg* Brukar du äta molusker som luktar svett eller?
E- Ja, dom jag brukar äta luktar svett...

Små barn är roliga, min minste kusin Emil är expert på att säga roliga saker, självklart vet han ju inte själv att han säger roliga saker, han säger ju bara vad han tänker vilket är väldigt roande. :D

Nej, ska spela in lite låtar nu tills den 28:e. ;)


Over and out!

P.s Ni glömmer väl inte 'systrar i jeans' på 3:an kl. 21.00. Böckerna är iaf riktigt jäkla bra! Filmen har iaf fått tre flugor i expressen. Den är faktiskt fin den också vad jag kommer ihåg!

Kommentarer
Postat av: Lollo

var det han som sa att läraren var o knulla? =P

2008-02-26 @ 21:19:33
URL: http://sundaay.blogg.se
Postat av: R

Haha, nej, det var tjej kusinen som lärt sig av det där äckliga pervot. :S Hon visste ju inte vad det betydde :P

2008-02-26 @ 21:25:49
URL: http://klingandemusik.blogg.se
Postat av: Hanna Mikaela

Hejsan tjejen!
Roligt att du kolalde in min blogg och även lämnade spår efter dig.
Låter som du haft en väldigt rolig dag med dina kusiner eller vad var det? Haha aja, jag fattade nästan, blev det några leksaker till slut då?
Ha en toppen dag. Kraaam

2008-02-28 @ 21:55:25
URL: http://hannaand3rsson.blogg.se
Postat av: Hanna Mikaela

Jo, haha, det glömde jag fråga, hör till den andra kommentaren, spelar du in egna låtar?
Hade vart roligt att veta tänkte jag.
Kraam

2008-02-28 @ 21:57:26
URL: http://hannaand3rsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0