HÄRLIGT! :D

Härligt, har fixat lite med bloggen, resultatet blev inte så jätte bra dessvärre, försöker fortfarande förstå mig på hur man lägger egna bilder högst upp, ändrar stil och färg på texten osv. Fixade förra gången genom att chansa lite på olika grejer, men det kommer jag inte i håg nu. :P

Och på runt tjugo minuter så hade det varit inne över 80 läsare på bloggen vilket var riktigt roligt! :D
Så nu vänder jag mig till er nya och gamla läsare och ber om hjälp, hur gör man för att ens komma i närheten till några av er läsares bloggar?

Sen skulle jag även vilja be er att skriva en liten kommentar och er blogg adress om ni har någon så man får lite fler bloggfavoriter. :)


Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Åh tack så hemskt mycket för din fina kommentar! Ja jag älskar att fixa och trixa med bloggen och bilder och annat kul!

Har du provat att http://www.designadinblogg.se/ där kan du få mycket tips ang din blogg! Prova!

Kram och ha en trevlig fredagkväll!
/Sus

2008-02-22 @ 21:41:03
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Fredrik

Shit riktig stor bloggare du är :)
men jag tycker det ser bra ut :9

2008-02-26 @ 13:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0