Härlig dag

Solen skiner på en klarblå himmel och jag har hunnit med det mesta! Gick upp 9.30, fixade i ordning mig, åt frukost kollade lite på matten och sen tog jag bussen till stan. Skinnjacka och åter skinnjacka är det enda som står på schemat just nu, VILL HA! Men carlings kommer få in de snygga jackorna, de vet bara inte när... Suuuck.
Fick mig en ny tunika ändå , riktigt cool faktiskt. =) Ska även köpa mig nya skor snart, har bara inte bestämt mig för vilka. (som alltid). Efter shoppingturen blev det promenad, universitet och sockerärtor och ett glas vatten! Har glömt hur jäkla gott det är med sockerärtor.

Idag firar jag och Tom 1,5 år! Blir ingen större tillställning i kväll, blir bio och middag i morgon istället! Myyyyyys!
Plus en heldag med matten i morgon, bäst att passa på när jag ändå ska vara med genigruppen, alltså Ingenjörerna. (Y)

Ha det bra!

Ni läsare, någon som vet några bra affärer med måttligt snygga skinnjackor? Max 1300:-! Tipsa, snälla!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag såg en skiiit snygg på H&M i Sthlm, möjligt att den finns i karlstad också! Kosta ca 498:-, så den hade vart ett fynd om jag själv hade haft pengar!!

2008-02-28 @ 18:08:21
Postat av: Ronja

Antar att det är den bruna eller svarta du såg? Jag har sett på H&M men eftersom Carlings har den snyggaste så är det den jag bara måste ha :P

2008-02-28 @ 20:57:43
URL: http://klingandemusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0