Hårfärg

Det var ett tag sen jag skrev här nu, saken är den att skolan har tagit min tid. Idag lyftes en tung börda från mina axlar då Matte delprovet blev avklarat, hur det gick vet jag inte. Alla pratar och disskuterar sina svar som inte alltid är lika så man blir bara förvirrad och orkar inte komma i håg vad man svarade... Det är gjort nu i alla fall så jag kan slappna av. Latinen hänger ju med nu ett bra tag till, härligt.

Idag byter jag hårfärg igen, skräll. Den jag hade var rätt konstig, såg ut som en misslyckad färgning mer eller mindre så idag blir det 'Kastanj', en brun aktig färg. (:
Pratade med Tom förut och han ska bjuda med mig på nått den 14:e!  Han sa att jag var tvungen att ta med några finare kläder än vardagskläder. :D Myyyyysigt!

Nu är det Gynning som gäller! Beror på om hon gör nått kul idag annars blire House!

Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0