fyra timmars åkande

Idag är det fredag, alltså är veckan slut och jag ska spendera mitt lov med Tom, kompisar och kusiner.
Som vanligt som på alla fredagar så åkte jag till Tom efter skolan, 11.30 med buss mot Karlstad. Denna lilla tur som tar ca: 1 timme med bil tar 2 timmar med buss, rätt drygt med andra ord när man vet att det egentligen tar en timme med bil.  När bussen är ute på Voxnäs så ringer Tom och förklarar att vi måste till Torsby så fort jag kommer fram.
Jaha, varför?
Jo, min norske förälskelse glömde lämna tillbaka min pappas garage nycklar, så Tom hade med dom till Karlstad igen!

Inte mycket att protestera mot, efter två timmars sittande i bussen så blev det ytterligare en timme i bil, ett litet middags ätande och sen en timme tillbaka till Karlstad. Wiho, vad jag var lycklig..
Nu sitter jag iaf hemma och Lars som fyller 18 år idag är här med en kompis, trevligt. :)
Utom nu när de spelar xbox 360, Tom's allra bästa kompis och min fiende.

Blir en tidig kväll eftersom bilen bär mot Norge i morgon, det ska bli riktigt roligt! :)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Katti

Hoppas du får det trevligt i Norge :)låter kul att åka iväg

2008-02-22 @ 20:06:18
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se
Postat av: Katti

Ja de är riktigt sköna och varma :)

2008-02-22 @ 20:15:51
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se
Postat av: Jonna

ha en mysig fredag kväll:)!

2008-02-22 @ 20:39:25
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0