februari regn?

Jodå, i morse när jag vaknade fanns det ingen gnistra av lite morgon sol, o nej. Kastade mig ur sängen och såg till min lättnad att det inte var snö ute i alla fall! Men.. det regnade. Och det känns ju precis lika dåligt som om det skulle ha kommit en meter snö i natt. Döööh, jag vill ha vår!

Tog mig en seriös grubblare över sommarjobbs frågan igen. Kanske jag ska vara på muséet på Herrgården? Eller världshuset i stöllet, vet ju inte riktigt vad jag vill. Sen har jag ingen aning om hur min sommar kommer bli, mitt uppe iallt ska en veckas intensivkurs få plats, helt innan den 7 juli, samtidigt som jag vill jobba de två sista veckorna i juni och de två första i juli. Kanske får bli kvällskurs ändå. Fast jag inte vill det, kommer ju bli så långdraget. Ska fundera lite till.

Alla ni läsare kanske kan ge mig tips? Ge mig fördelar och nackdelar med intensiv kurs och det ni själva skulle valt!

Pilates, Latin och Gynning i kväll! I morgon kommer bebis! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

http://annagotland.webblogg.se
Jag behöver fler tips, hur lindrar du ditt sötsug, kommentera gärna mitt inlägg om just sötsug, behöver alla tips jag kan få! :)

2008-02-20 @ 11:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0