fabula

Har pluggat Latin idag, försökt att få något att fastna på min näthinna, det var inte mycket.
Wow, härligt att veta att man har ett år kvar av just Latin, men man ska ju egentligen inte klaga eftersom jag valde just, språk. Rom-resan i trean kommer ialla fall bli riktigt rolig hoppas jag! Et härligt gäng i en härlig stad! (Y)

Åkte i från sötnosen idag vilket var jobbigt, skönt med lov snart så vi ses massssssor! <3
Lovet blir nice, ska bli skönt att koppla av, fast jag har endel grejer att fixa. Spanska, engelska och självklart.. dödens plågade Matte. Men när kursprovet sedan är över så hoppas jag verkligen att B kursen har gett mig något så jag slipper sitta som ett fån ett helt år till!
Sen tror jag att jag håller på att utveckla en laktos mitt uppe i allting. Mor, bror, båda mostrarna och två kusiner är alergiska mot laktos och jag mår inte alls bra efter en fil tallrik eller efter nån tallrik med glass, eller bara lite milkshake gjord av glass & mjölk. Fast, jag kanske bara är inne i en stress period och inte tål ngt. Det märks väl, ska testa lite under veckan!

Nej, nu ska jag in i duschen.


So long!

Kommentarer
Postat av: EmSkywalker

hej, på google, "veckans horoskop" kan du söka på :p

2008-02-17 @ 21:51:09
URL: http://emmeluttan.blogg.se
Postat av: Sara

Varför skulle du vilja lagra information i ögat? :P

2008-02-17 @ 22:28:25
URL: http://greenway.blogg.se
Postat av: Micha

Jag trodde också att jag hade laktos i höstas, men efter sjukt mycket research från min sida, och egentester, kom jag fram till att det inte var mjölkprodukter, utan äpplen. Så kan det gå. Puss

2008-02-18 @ 08:12:15
URL: http://michaelasreality.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0