Amatör Innebandy

Som ni säkert ser så har jag fixat lite med min blogg. Äntligen har jag kommit underfund med hur saker och ting funkar! Men det är långt från bra, texten har inte en sån bra färg, rätt jobbig att läsa så ber om ursäkt för det. Men som sagt var, bloggen är under uppbyggnad´och för hoppningsvis blir den klar framöver!

Varit på innebandy nu två timmar, riktigt kul o se faktiskt! Det var väl inga proffs kanske men väldigt personliga spelare med sina egna spring stilar och sånt. ^^,



Vi säger så! Trevligt med höga sidvisningar igen. =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Måste nog göra dig lite besviken om du fått mycket besökare. Men statestiken höjs väldigt mycket när man fixar med sin egen blogg. "Alla sidvisningar" är alltså bara du själv som tryckt upp din egen blogg för att se hur förändringarna blev. Men för att se hur många som verkligen besöker din blogg måste du kolla på "Unika besökare" Men de kanske är de du kollat på? Jag vet inte =)

2008-02-29 @ 10:48:12
URL: http://korni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0