14 februari

Antar att jag inte ens behöver nämna vad det är för dag idag, alla vet antagligen.
Som så många andra ska jag och Tom mysa till det lite extra idag, han har beställt bord på en mysig restaurang inne i centrum som vi ska äta på. Gulligt av honom att bjuda ut mig tycker jag. (:
Sen i kväll blir det film och mys med glass eller popcorn, kanske fruktsallad? Nice dag och extra mys, en gullig dag att verkligen visa att man tycker om någon sådär extra extra. ^^,

Det skulle ju bli dyrt att köpa rosor varje dag, ett kort och en liten nalle/choklad eller vad man nu väljer, så det är riktigt fint med en speciell dag för sådanna saker!

Återkommer kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0