Världens bästa film!

Det var år och dar sen jag såg världens bästa film, Titanic! Det är verkligen en underbart vacker film som man aldrig kan se för många ggr, mellanrum mellan filmen är alltid bra för den är ju riktigt lång, speciellt när man ska upp runt sju tiden i morgon bitti. :-/ Men det struntar jag i, för Tom vägrar se den filmen så då tycker jag att jag lika gärna kan kolla på den själv.

Nyårs planerna är i stort sett klara, enda som återstår är outfit och något gott och enkelt att äta, tips?
Har skrivit min önskelista till mor och far, den kom lite sent tyckte mamma, men det gör mig inget om jag inte får det jag önskat mig. Jag är otroligt tacksam för det jag får, mina föräldrar sliter och jobbar och de får inte direkt pengar tillbaka av mig, så jag är tacksam. Dessutom känner jag ingen hysteri över julen på julklappsfronten, jag får det jag får och jag vet att jag kommer bli nöjd, tacksamma människor brukar bli det. :-P

Elin, sandra och jag tog ju en promenix förut och disskuterade det, vi är tacksamma mot våra föräldrar. :-P

Nej, nu ska jag koka lite vatten och se vidare på världens finaste FILM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0