Tre tusen kalorier senare

Nu är vi hemma igen. Har spenderat kvällen hos Jonas och Bea på födelsedags fika, super nice! Men allt gott sätter sig ju alltid på fel ställe, så i morgon börjar min rgelbundna träning, dels för att jag ska må bättre och trivas med mig själv och dels för att kolla om foten håller måttet.

Tidig morgon i morgon, tågtiderna har ändrats så mitttåg går 06.18 istället för 06.38. Hårt. Är i skolan lite tidigare iaf så jag slipper kuta benen av mig. Det negativa är att jag ska släpa på alla julklappar första lektionen, men sen blir det possitivt igen för att Sandra är snäll och kör mig hem med mitt lass till klappar! :-)

Försöker ladda på mitt tal, men det går inget vidare... Jag vet inte hur det går, men det är ju tredje gången jag ska hålla ett tal i min treåriga gymnasietid och jag får inte ha talet med mig, kommer nog gå kärvt till en början. Men det växer väl bort och den jobbiga känslan att alla stirrar sönder en försvinner? Allting löser sig. Hoppas halva klassen är sjuk (ta det på rätt sätt) ju färre dessto lättare blir det. Och tres kanske inte kommer, jag som tänkte ta min energi genom att kolla på henne, att han någon som man liksom vet lyssnar intresserat gör det alltid lättare att få fram det man vill få fram.

Nej, nu ska jag sluta trakassera er stackare med mitt taldilemma. I morgon slipper ni det! :-P
Tänkte även försöka få blogg designen på fötter igen, pappi borde ha fixat virusskyddet.

Btw, jag har blivit bjuden till Hennings Solbergs privatfest i Norge på fredag! Bättre sätt att avsluta höstterminen på finns väl inte? Eller, om de bästa hade varit med  så hade det varit fulländat!! Men norges rally ikon säger man inte gärna nej till.  (-:

Nu blire wallander!
Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0