Sunday

Alla julklappar är köpta och jag är ruskigt lycklig eftersom jag slipper ränna mer i affärer för att hitta något till andra, nu kan jag fokusera på mig själ i stället! ;-) Toms pappa med fru är på väg hit, oväntat eftersom vi inte hört något från dem så vi trodde att besöket uteblev, men det har det inte gjort, de är på väg! Så en sväng på stan tror jag att det blir, men som sagt var, då kan jag kolla saker till mig själv. ^^,

I kväll åker jag inte hem, jag ska hem till Bea och Jonas för att fröken fyller år i morgon och då är jag inte här, så en dag tidigare blir det.

Btw, ÄLSKAR mina nya stövlar! Men, de har inte riktigt fyllt sin funktion än eftersom jag inte inpregnerat dom ännu.
Har även läst igenom mina aupair kataloger som jag fått hem, ett år i USA helst LA skulle vara underbart.

Jag vet inte vart jag är på väg just nu, jag vet inte vad jag vill och de är jobbigt. Bort ska jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0