Snart är det lov!

Oh, nu är det bara en timme kvar i skolan, i morgon alltså. En film på tyskan och ingen mer skola detta år, nice. Men att gå på jullov med ett kasst matte prov i fickan är ingen höjdare, men vad ska jag säga? Jag försökte och det är ju faktiskt bara ett delprov, så visst är jag nöjd.

I morgon blir det då ett julbord, sen på lördag ska jag mysa framför Mimmi och Reine i fjällen tillsammans med mina sötnosar till flickor! <3 Så underbart härligt att ha så nära vänner, man behöver verkligen dom! Och de finns alltid där i vått och torrt, vad mer kan man begära? Love to you <3

Nu tänkte jag lägga ner lite finkläder i lilla resväskan och sen sova, är skit trött... även om jag hade lång sovmorgon i dag och en liten kortis i morgon.

Natti :*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu är det lov =) Skönt att få ladda batterierna lite...

2008-12-19 @ 20:42:51
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej gumman! Nu har jag hittat tillbaka till din blogg, tog ungefär ett halvår men... Härligt med jullov för dig nu, själv är vi kvar i Karlstad eftersom jag fått Vinterkräksjukan och vågar inte smitta ner familjen i Lidköping.. God Jul på dig gumman!! Puss

2008-12-20 @ 13:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0