Snart är det jul, här i vårt hus

O'boy, nu är det inte överdrivet länge kvar tills julen står utanför dörren, eller kanske innanför? Hur som helst så har jag önskat mig massor med saker och jag hoppas väl att nått av det som stod på listan kommer att bli verkligehet. Mamma har inte varit så bra på att hålla presenterna hemliga förut, jag har alltid sett nått i en affär o så ber hon mig gå ur affären en sväng... Ja, typiskt, men det här året så har jag absolut ingen aniiiiiiing.
Pengar hoppas jag iaf på, så kan jag handla vilt på mellandags rean! (ICH MAG REA! :D )

Nu tänkte jag svida om, för Sandra och kanske Elin (?) ska ta en promenix, upp till bevis med fotskrället som bara går på baksmäll efter baksmäll...
Men en promenad är alltid bra, speciellt om vågen står 10 kg för mkt.

Hejssvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0