Slutkörd

Jag har riktigt pinande träningsvärk efter utfalls övningarna jag gjorde igår, så nu orkar jag knappt ställa mig upp. :-P Armarna fick sig en rejäl omgång förut på gymmet, ben och ryggövningen får vänta så att foten fått ta igen sig ordentligt. Hur som helst så är det underbart att känna att träningen verkligen gett något!

Nu tänkte jag kolla lite på city akuten medans jag pluggar inför svenska provet i morgon som inte var nått svårt men som jag ändå inte hunnit kolla på. Tänkte även ge matten ett halvshjärtat försök en halv timme sen, jag försöker verkligen.

Sen vill jag spilla en tår för att mina fina stövlar inte fanns kvar i norge på affären där toms familj kunde köpa med dom, så jag tror snart jag gråter ihjäl mig. :( Funderar på att köpa den andra färgen ändå, även om de inte var lika snygga. Men skönare och snyggare stövlar hittar jag inte innan jul är jag rädd för... BALLE.

Kanske blir en akut tripp till kd på onsdag eftermiddag när jag egentligen borde plugga matte? Men iofs, får hjälp av tom då så det skulle ju var TOPPEN. Vi får se. Jag vill ha dom, jag SKA ha dom. Hjälp mig bota min köpångest?

Hejs,

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ett svenska prov redan? :o När blev Bengt så jävla effektiv?

2008-12-08 @ 21:40:47
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ett svenskaprov? :O När blev Bengt så jävla effektiv helt plöstligt?

2008-12-08 @ 21:42:04
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: s

Jag har pluggat matte i två timmar. fyfan.

Men det känns skapligt bra iaf..

2008-12-09 @ 18:04:24
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0