Otros hysteri

Nu ikväll har jag läst fem bloggar som alla har handlat om otrohet, jag har sett reklam på ett tv program om otrohet och sett tre andra tv såpor som handlat om just otrohet. Det skär i hjärtat varje gång jag hör ordet och jag funderar verkligen på vad det är som får en människa att vilja såra den som står en närmast på ett sådant brutalt och hemskt sätt? 
   Jag säger inte att "en ång otrogen, alltid otrogen" för jag vill våga tro att människor förändrar sig, att de tänker efter.  Som de allra flesta skrev på bloggen så tror inte de heller på ordspråket, men ett sådant sår läker inte på en dag eller månad.

Vem skyller man på?


Kommentarer
Postat av: michaela

vem man skyller på? den som vart otrogen givetvis, den och enbart den.

2008-12-04 @ 02:05:38
Postat av: Lollo

åh, läste i förgår det där skitlånga mailet jag skrev till dig på lunar när jag var i USA du vet?

2008-12-04 @ 17:57:02
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0