Orkaaaa

Jag satsade på gymmet vid sju tiden. Sju tiden är nu och jag har fortfarande inte kommit så överdrivet långt. :( Men ju mer jag tänker på det så är det typ tre maskiner jag kan köra som jag inte behöver bry mig om foten, samtidigt kan jag inte köra uppvärmnings maskinerna... =/  Nej, jag får ligga på soffan i kväll. BAD! Jag som verkligen ville försöka nu. Men som Sandra så fint sa så är det ju ingen man behöver visa upp sig för inför vintern, bättre att träna stenhårt inför beach 09 och STUDENTEN!

Skulle ju va kul om man kunde ha sina gamla jeans på sig igen. JÄVLAKUKFOT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Efter dagens simmning i badhuset så känns min förkylning bra :D Så därför kan du ju hänga med till gymmet imorgon! Jag har inte varit där på 2½vecka, jag är f-n jämt förkyld på hösten/vintern :( Men som sagt, fit for fight igen!

2008-12-02 @ 20:24:27
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0