Nyårsafton med tillhörande löften

Idag är det då sista dagen på året och jag och Tom har fixat rätt mycket nu på morgonen. Alla grönsaker är fixade, sängen håller på att få nya lakan, lägenheten är ren och vi ska bara duscha och fixa i ordning oss. Jag tror faktiskt att det här kan bli det bästa nyåret någnsin och jag längtar tills de kommer.

Men sista dagen på året innebär ju också nyårsöften, i alla fall för mig, och här kommer de:
- 10 kg ner till studenten
- Träna aktivare MINST 3 ggr i veckan.
- Sluta bita på naglarna (i år igen...)
- Godis förbud. (börjar efter rom resan)


Nej, nu får det nya året ta mig med stormfart! Trevlig natt alla där ute!

Kommentarer
Postat av: mig då?

träffa mig oxå tycker jag allt du ska göra :D :)

2009-01-11 @ 04:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0