Ny vecka, nya krav

Idag är det måndag och jag är tacksam för att vi är lediga. Den här veckan har jag lite att göra, Latin arbetet ska lämnas in, Latin provet ska göras, Latin översättningen ska göras och studentmössan ska betalas. Men det är inte överdrivet länge kvar tills det är lov nu så man får hänga i så gott det går.

Tom kom på i morse att han inte hade frukost, så jag ska ner till stan sen och fika frukost på Waynes. ^^ Ska även kolla lite utbud på julklappar sen tar jag tåget hem och ska fixa passet hos polsen därefter en fika med tremänningen.
Projektarbetet får lite tid i kvällningen också innan latin mötet om rom resan.

Ja, nu är det officiellt december och jag har ingen julstjärna än. =(

Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0