Nemas virusskydd

Jag passar på att sno lite internet hos mormor nu eftersom virusskyddet inte gills längre, pappi fixar det i helgen. Även om jag haft internet så hade jag väl inte kunnat blogga så mycket ändå eftersom jag har ett matte prov i morgon, som kanske kommer att gå om hjärnan orkar komma ihåg allt det som pluggats in? Brukar ju tyvärr inte bli så, men än är inte spelet över!!

Dagen börjar med lucia i kyrkan i morgon, mysigt. Sen lite lucia fika på tyskan, ÄNNU mer mys. Matteprov därefter och sen när skiten är klar så ska skolsyster får rycka och dra bort lite stygn i foten. När det är borta så finns det inte så mycket mer att göra med den här foten, får se åt vilket håll det vankar.

I morgon ska jag också åka till älsklingen för en mysig helg med julshopping och familjeträff med familjen från Norge. Det bästa är att jag får träffa älsklingen och JAG FÅR ÄNTLIGEN MINA STÖVLAR! =) Ni kan se dem om ni klickar på den här länken: http://www.dinsko.se/Dam/Modeller/Varmfodrat.aspx?art=240683

Nej, nu ska jag skriva och klaga på Vecko revyn igen. min prenumeration är nog slut, ändå skickade de en tidning och faktura på det! Hur dumt blir inte det om man först accepterar deras erbjudande om 5nr för 99:-, sen när prenumerationen är slut så börjar de skicka en tidning i taget med faktura, och då har jag ju bara tackat ja för 5 nr?
Nåväl, det löser sig nog.

Ikväll blire skipper, matte och en härlig dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0