Mysig torsdag

Sandra och jag drog till gymmet innan läxhjälpen, fick lite känningar i mina armar! ;-P
Matten gick sådär, jag måste verkligen fråga mig gång på gång varför jag över huvudtaget läser kursen för jag tycker verkligen det är en pina att behöva gå dit om och om igen...
 Vägen hem från läxhjälpen blev dessto bättre, Sandra och jag tog en genväg över trotoaren med lill polon och lite handbroms sladdar! ^^ Det är kuul med vinter! :-D

Så nu efter en härlig dusch så ska jag se Bonde söker fru även om det är värdelöst och äta pepparkakor och dricka mjölk. Mysig kväll. Dessutom har jag mega lång sovmorgon i morgon så det ska också sitta NICE.

Vi säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0