Lugna puckar

Idag är det en riktigt lugn dag, vilket behövs. Nästan så att jag känner mig rastlös för att jag inte har nått att göra. Funderar nästan på att åka till gymmet, för att träna armarna givetvis, men är så tråkigt att åka själv... Men vi får väl se hur det blir, tänkte först plocka undan lite på rummet, har också satt upp julstjärnan så nu är det julstämmning.

Jag kunde ha haft sovmorgon i morse, min musik var inställd. Istället for jag land och rike runt och gjorde även lite sammanfattning till matten som inte var allt för roligt men nödvändigt. Blir en hel del matte den här och nästa vecka.
Bengan har fått fnatt och gett oss prov redan på tredje svenska C timmen! Ingen big deal men ändå ett prov som inte är så vanligt på hans lektioner.

I morgon tänkte jag ta tag i att betala Rom resan och antagligen beställa och betala studentmössan. Slutar tidigt, men det spelar ju inte mig någon roll då jag nog ska bege mig på mattehjälp antingen mellan tre och fyra eller sex och sju.
Just exakt nu tänkte jag rensa datorn på ALLT. Göra en skiva till bilen även om p3 är det bästa.

Vi säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0