Lååååååååång dag

Jag har inte gjort nått nyttigt idag. Sov rätt länge, hamnade framför reprisen av Körslaget som jag blev besviken över. Timo var typ sämst första omgången men i går var hans kör en av de bättre! Synd, tycker jag.
Nåväl, sen har jag tränat lite sen efter förkylningen på step maskinen, gick okej ändå. Duschade, slappade framför tv:n med glass och så har jag plockat reda på alla julklappar så de har fått sin plats i skåp och garderober. :-)

Tror vi ska åka till mormor och morfar snart, ska ju hämta romväskan och en väska som jag ska packa allt som jag behöver i tills 3:e januari. För i morgon åker vi till stan och förblir där. =)


Oj, vilket intressant inlägg. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0