Kort update

Mitt matte plugg har inte varit för effektivt i dag, även om jag egentligen borde ha varit jävligt effektiv för att vara exakt. Jag har inte precis matteceller från mina föräldrar att brås på så det blir extra tungt för jag förstår verkligen inte allt jag läser i den där nedrans boken som hoppas över steg i uträkningarna så ma inte vet vad dom håller på med!!

Varför jag inte varit effektiv kan bero på att min moster fyller år idag, så vi har varit på kalas i cirkus två timmar och jag stannar inte gärna hemma för mattens skull istället för att fira min moster? Men en timme har jag väl fått gjort iaf, något lättare på hemuppgifterna. Men nu strejkar hjärnan, så jag tänkte ta ett bad, sen kolla lite till på skiten innan säsongsavslutningen för DH! VIKTIGT!

Vi säger så. Btw, fick stövlarna jag pratat om. Dock i den andra färgen, men det gör mig ingeeenting!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0