Klä granen

Sådär, nu har jag äntligen lyckats förstå mig på den nya mobilen lite, kul med ombyte! Känns faktiskt helt okej att den andra telefonen uteblev, känns misslyckat att köpa en helt ny mobil bara för att få snäppet bättre kamera! Så ja, jag är nööööjd och nöjd är jag över att bloggen börjar se helt okej ut, i mina ögon! :-)
Vad tycker ni?

Nu ska jag snart ner och klä den där plastgranen som faktiskt nästan ser ut som en fin buskig riktig gran, skönt att slippa de där barren och sticket. Men som vanligt, julgransbelysningen verkar inte vara en hit för familjen Larsson/Persson. Varje år är det likadan visa som gäller, vart la vi julgransbelysningen? Och alltid på samma dag orkar någon fundera över det, så likt de andra åren så fick vi åka till ett stressat och överbefolkat centrum för att hitta en julgransbelysning. Vi lyckades, dessutom var det 50% på den! :D (För er som vill notera alltså!)

Som jag nämnt tidigare så blir det bingo i kväll, samt snacks och mamma och pappa kommer äta årets första julskinka på limpa eller knäckebröd med senap. Brorsan och jag blir nog aldrig så vuxna, skinka är inget för oss, vi är för skinkika för det! HAHA! x')

Uppdaterar väl mellan bingonummrena! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0