Kaos på stan

Nu är jag tillbaka i lägenheten. Jag hittade inte så mycket på stan som jag hade hoppats, men shopping musten sögs ur mig så fort jag såg alla köer och människor överallt!

Men jag fick med mig lite ändå:

-Lipgloss Isadora
-Nagellack Isadora
-Glitter nagellack fö nyår Depend
-Strumpbyxor H&M
-Snygga hotpants trosor Kappahl


Jag hittade även en väska jag dregglade över i somras, men vet inte om jag är redo för den knallröda färgen. Sen hittade jag nyårsskärpet, men då kommer det ju ett dilemma. Svartglitter eller silverglitter?
En fika på Waye's blev det, köpte vitt te med blåbärssmak med mängder av antioxidanter och vitaminer, perfekt nu i förkylningstiderna! :-)

Vi drar oss strax tillbaka till Torsby, middag och möte med "gänget" om nyår.

Kommentarer
Postat av: Sandra

All stress och panik är det värsta med mellandags rean, man tappar nästan lusten av att se på alla galna människor som sliter i kläder.



Kul att träffas ikväll, ser fram emot massa snack, ny hårfärg och blahablha... =)

2008-12-27 @ 15:51:48
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0