Kalle anka dags

Nu har vi stått i så det heter duga här i stålhammarstugan! Om en timme ungefär kommer farssläkten infinna sig runt middagsbordet tillsammans med oss. Granen har fått några granar under sig och det lär bli fler sen när de andra kommer. Men som jag nämt tidigare, det är ju inte kvantiteten som räknas.

Därför tänkte jag nu gå ner och ta ett knäckebröd och invänta årets Kalle Anka. Kalle Anka är ett typiskt exempel på att svenskar älskar traditioner. Jag menar, varför skulle vi annars kolla på samma jultv år, efter år, efter år? Jag tycker det är mysigt iaf! :-)

GOD JUL älskling och alla kära där ute! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Granen har fått några granar under sig? :D haha. snälla byt bild där uppe i mitten förresten xD

2008-12-25 @ 15:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0