Julen är över?

För de allra flesta så är julen så gott som över nu, vilket det brukar vara för mig också, men inte i år. I år blir det riktiga julen på juldagen istället så därför kan jag inte direkt berätta vad jag fått eftersom jag inte öppnat så många paket. Har lite extra cash i plånboken nu iaf efter kvällens paketöppnande plus lite bad grejor, är nöjd. :-)

Längtar verkligen tills morgondagen då det är riktigt jul, ÄLSKLINGEN kommer och sen ska vi ut och dansa som faaaaaan. Längtar även till att Tom ska öppna sitt paket, jag tror verkligen han kommer att bli JÄTTE glad över den. Känns riktigt skönt att känna så.

Nu tänkte jag faktiskt göra mig i ordning, på med pyjamas och lösa lite korsord i VR, om jag orkar. ^^

God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0