Jag är helt sluuuuut!

Jag är trött. Efter att ha sprungit runt på stan, bergvik, voxnäs hela dagen så skriker fötterna, foten är svälld och hjärnan och kroppen är funktion. Men jag är riktigt nöjd med dagens shopping då jag fick tag i allt som jag skulle ha tag i! Så nyårs outfiten är klar, maten är inhandlad, drickat är inhandlat så det enda som egentligen behövs nu är en inte allt för kall morgondag och de bästa vännerna i världen! Jag läääängtar.

Nu önskade jag ändå att jag var hemma, jag vill lägga mig i ett skönt bad med massor med skum och andra härliga badsaker. Det bästa som finns är att lägga sig i badkaret när man är otroligt trött och sliten, kroppen får verkligen vila.
Att jag tog en tur på toms nya gåmaskin gjorde kanske inte kroppen piggare, men kanske hjälpe det lite att få kroppen piggare i framtiden.

Tänkte även göra en update av år 2008 i ett nytt inlägg.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0