Hem på vila

Jag har bara tre lektioner på måndagar, den första timmen och de två sista så nu är jag hemma på lunch och lite vila.
Handlade lite avocado och kyckling till min kyckling sallad som jag ska äta när jag kommer hem, så jag ser fram emot skoldagens slut.


I kväll blir det gymmet med Sandra och matte plugg. Jag måste verkligen försöka få sving på det där med alla grafer och första och andra derivata. Men skulle det blir kugg på det här provet så brister inte världen för det, jag gjorde ju ett försök iaf och det är det viktigaste just nu, kursprovet räknas.

Dessutom tänkte jag fixa iordning designen på bloggen nu i veckan också, eftersom vårt virus program går ut om två dagar och pappsi är inte hemma förrän på torsdag kväll... Ha överseende om det blir mycket ändrig på bloggen nu framöver.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0