Här med förklarar jag skolveckan över

Nu är skolveckan över och man kan ju tycka att det är dags för vila under helgen, men det blir det inte för fröken Larsson. Nej, likt en duracell kanin så ska jag julhandla lördag och söndag, mellan shoppingen så blir det (tydligen) en fotbollsmatch, norge besök, gratullera Bea och pluggande på svenska.

På måndag ska jag hålla ett tal om andevärlden, som jag ska kunna utantill, vilket inte blir så lätt, fast det egentligen borde bli det. Det är ju något jag ska berätta att jag tro på osv, men skriver man ett tal så kommer man alltid på massa bra meningar att säga, vilket man glömmer bort när man inte får ha med det där jäva pappret.
Sen har jag svenska prov på tisdag, matte VG del sen är det lov.

Matte provet i dag gick nog skit.

Idol o mys i kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0