Fixat mupp passet

Jag ringde polisen i fredags och kollade upp det där med passet, han tycket jag skulle göra ett nytt om jag ändå garanterat åker utomlands två gånger nästa år. Så idag när jag kom med tåget gick jag raka vägen till polisen och fixade skiten, vilket jag nog skulle ha väntat med tills morgondagen. Efter att ha sovit på tåget MED mössa i cirkus en o en halv timme så såg man ju inte allför fin ut i håret, vilket mitt pass nu kommer att bevisa.

Nåja, hon frågade om jag ville ta om kortet när hon såg att jag skrattade så åt det, men jag sa nej. Jag orkade inte och mitt pass behöver bara de på flygplatsen se, så no big deal egentligen. Även om det är rätt skönt att se okej ut iaf. :P

En fika med tremänningen hann jag med och det var mys som vanligt. Hon körde mig hem i sin polo (I KNOW! hon har också en POLO =P) så nu har jag skickat allt mitt latin arbete till Ekis så hon får sätta i hop det eftersom jag är trotalt värdelös på sådanna saker. :-(  
    Mamma och jag är ensamma idag så det blir bulgur och bön+grönsaks sås! NICE!


Latin möte i kväll och vi har nått vårt mål på 5000:- på insamlingsbloggen efter gårdagens försäljning! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0