Fet ångest

Blääääää, kollade just tågtiderna och inget verkar gå min väg, men det får det helt enkelt göra ändå.
Så är det helt enkelt när man ska hinna med kompisar och pojkvän och givetvis kan jag inte (eller vill)  välja bort någon av dem. :-P
Så på fredag blir det buss till karlstad, bil till Norge där vi ska på Henning Solbergs fest (kanske lite dricka, antagligen) och sen måste Tom vara nykter nog att köra mig till Töcksfors på lördag innan kl.12.00. Därefter tillbringar jag två timmar på buss, en timme väntetid och sen tåget hem till Torsby. Därefter ska jag umgås med de bästa flickorna i världen, hoppas på en sen och trevlig helg. Sen på söndag åker jag tillbaka till Norge och får nog stanna där tills 23, för jag orkar inte direkt åka buss och tåg i mer än tio timmar på TVÅ dagar! Haha, gäller att ligga i när man ska vara på topp!
Men som sagt var, jag gör det frivilligt så det är inte så synd om mig. ^^

Annika har peppat oss inför Romresan och nu längtar jag verkligen! Inte alls länge tills vi åker, mindre än tre veckor nästan! :O Det som jag inte är peppad för istället är ju "latin rundan" då vi ska informera sp08 klassen om varför det är bra att välja språk. Från att vara minst frivillig till att vara ENSAM att informera. Hela klassen ville med och vi offrade oss för laget, men när alla skrev av sig infogrejen så var det bara sandra och jag kvar! Vi får se hur det går, romresan kanske lockar? :P

Nu ska jag se på vänner och ta en kopp te. I kväll blir det mattekväll inför provet i morgon. Yes, nog älskar vi matte! (Stor ironi!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0