End of the week

Då är det söndag och jag har tillbringat kvällen på min pilatesboll och gjort lite egna styrke övningar, mina ben är redan körda efter massa utfalls övningar. Kommer nog har en kännbar träningsvärk i morgon om jag redan nu måste slänga ner mig ner de sista cm på stolen. Ni vet väl den smärtan? När man ska sätta sig ner och måste liksom kasta ner sig de sista cm annars går benen av!? Usch, men det är bra, för då vet jag att de dallriga låren och den dallriga rumpan fått sig en omgång. ;-)

I morgon blire det skolan, därefter en kaffe latte med tremänningen, sen svenska och matte hela kvällen. Matte är inget kul. Omprov många ggr på kurspovet känns det som. Det är inte mitt mål, så jag får rycka upp mig helt enkelt, känns även som att allt blir lättare när jag får den där jävla grafräknaren. Grafräknaren, save my life!!

Nej, nu ska jag fortsätta och se "Välkommen till familjen", en rätt söt film. =)

Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0