Dunder tabell

Nu har vi ätit en härlig middag och hunnit proppa i oss lite chips m dipp och lite M&M:s, favoriter sen Barcelona som fanns på töcksfors köpcenter!! Mumma, så jag köpte med till vår filmkväll med flickorna i morgon, som plåster på såren. Har väldigt dåligt samvete att det blev som det blev, men finns liksom inte så mkt att göra åt det.

Kollplatsens sida måste ha varit skum, för datumet hade blivit framflyttat, så dagens datum stod på söndagens tabeller, men senare i kväll verkar det ha ordnat upp sig så jag kommer nog hem i morgon iaf! :P

Och Sandra, om du råkar läsa det här innan vi ses i morgon så följer jag gärna med på måndag och kollar in utbudet! Såg världens finaste nyåarblåsa på Bikbok på töcksforscentret, men varför jag inte köpte den när det var 50% i hela affären? Ja, jag ville väl må dåligt i flera veckor framöver och ha ångest över att jag inte köpte den. Det släpper aldriiiig.


Vi säger så. Nu blir det julefilm!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad bra :D great!!

2008-12-21 @ 13:08:51
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0