Dan före dopparedan

Ja, i morgon är det alltså jul, igen. Nu i skrivande stund så är mysfaktorn på max här i stålhammarstugan! Mor o far grejar lite med julskinkan nere i köket, granen ska snart sättas upp och sedan kläs och i kväll ska vi spela bingo! (Tradition för oss) Och i morgon kommer släkten på pappas sida, juldagen kommer bestå av firande hos mormor PLUS att älsklingen kommer! :-)

Bad news, mobilen som var på väg är inte alls på väg. De ringde och sa att den var bunden till 3, vilket det inte står på varken hemsidan eller i beställningsmailet vi fick, men de var sjyssta nog att ringa och berätta det. Men jag vill inte ha den om jag måste vara bunden till 3. Så nu håller jag på att göra en överenskommelse med lillebror om mobilbyte. Han har en samsung med 3 mpx kamera, precis så som jag vill ha det, så han tänker på saken. ;-)


Nu tänkte jag trixa lite med designen igen!

Mysig kväll alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0