Christmas feelings

Nu har det äntligen börjat infinna sig lite julefrid inom mig, jag längtar. Eftersom Tom inte är här så har jag aktiverat mig mer än vanligt, har ju faktiskt hunnit med mycket! Gårdagen blev jätte mysig, mumsig mat och sedan lite film, skratt och härligt prat!

Idag följde jag med Sandra till Sunne som sälskap då hon skulle kolla julklappsutbudet samt kolla in om de hade någon fin nyårsblåsa. Båda blev lyckliga, hon fick presenten hon letat efter till sin resande broder och jag hittade den fina nyårsblåsan som var nedsatt till halva priset! Me like! 
  Vi kollade affärerna, åt mat, blev irriterade på en gubbe som försökte köra över lillbilen! :O Sen hade vi ju knappast tur med varken rödljus eller tåg. ^^, En mycket lyckad och rolig dag, vilket det oftast blir tillsammans med Sandra! :D

Vi var hemma vid tre, så jag har packat in en miljon julklappar, jag älskar att packa in paket! Julstädat på rummet, hjälpt brorsan med inhandling av julklapp till bruden, samt köpt nått lite till mor och far tillsammans. Nu sitter jag hos mormor och ska dricka te med förkylningshonung, bästa kuren mot riven hals.

Och jag är happy, ett paket är på väg hem med en ny mobil till mig! Wihoooo! Kanon bra recensioner och toppbetyg, i'm happy! Blir nog inte så överdrivet många klappar till, men vad gör det? Det är ju kvaliteten som räknas, inte kvantiteten tycker jag. =)

Vi säger så, ha en mysiiiig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0