Blodndinbellas tv blogg

Jag är en flitig läsare av Blondinbellas blogg, jag tycker det är riktigt intressant hur snabbt allt har gått, från okänd till en välomtalad person, på gott och på ont. Idag var inget undantag, jag läste lite i bloggen och bestämde mig för att kolla hennes nya grej, tv blogg.

Ett inlägg jag speciellt kommer ihåg är det när hon ska handla julklappar till Nils, hon ger tips om jacka, jeans, skor, kostym osv. Men nu undrar jag, HUR många i min ålder, och hennes, har råd att köpa sin pojkvän en ny kostym! :O Inte varje 18 åring som kan shoppa för över 10 000 kr varje månad...
Hon har verkligen lyckats, men jag såg även på den där videobloggen då hon tränade på gymmet, att jag tar några kilo mer än henne i en av maskinerna! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0