BALDERS BALLE!

Igår var det då fest, en fest som verkligen var skit kul, till att börja med.
Maten var jätte god som vanligt, norsk julmat är kalas! Sen la svärfar sitt kort i baren och ja, det blev en heeeel del dricka, men vid tolv började munnen ta in vatten och jag kände mig helt okej vid tvåtiden, då stället stängde.


Halv tre skulle svärfar ha hamburgare, plast svärmor var försvunnen och vi kastade in oss i en taxi för efterfest, i ett garage! Nu snackar vi inte ett vanligt husgarage utan ett nybyggt skit snyggt och stort garage värde 50 milj kronor! Där bjöds det på dricka för alla dom som inte skulle köra till >Töcksfors dagen efter, plus chips i mängder som passade mig bättre. :-P  Vid halv fyra kom vi hem med taxi, tom glömde mobilen i taxin och den finns nu någonstans i Oslo, plus poäng till tom?

Fyra la jag mig, tom halv sex. När klockan ringde elva gjorde jag mig klar och hoppade in i toms pärla till bil.Fick släppa av tom hos sin mamma, för att han inte  var nykter ännu och då kokar givetvis biljäveln så svärmor fick köra mig till töcksfors och bussen. Tack!

När bussen kommer frågar jag om det är byte i årjäng för att det var en minibuss som hämtade mig och den går inte till karlstad. Han svarar ja, men att bussen till karlstad inte går förrän vid kvart i fem! På internet stod det att jag skulle vara i karlstad 15.10 och sen tåget 16.45. Det stämmde inte alls sa han. ÄNDÅ kollade jag tabellen två gånger för den 20:e, allts idag. Så det var bara att ringa svärmor och åka med tillbaka. Jag hatar värmlands kollektivtafik, TUR att hon fortfarande var kvar annars hade jag fått stå där ett bra jävla tag. Balle.

Så nu är jag grinig. Ingen film med sötbrudarna, utan en lörag med en bakfull tom som ska se på fotboll. Livet går verkligen emot mig...

Out.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var tråkigt att du inte kom hem :( Jag hade sett fram emot att träffa er ikväll! Men vi sköt upp det till imorgon istället. Då kan vi ta bowling och film i en smäll ;)



Förresten, har du lust att följa med mig till Sunne på måndag? Jag tänkte åka dit och se vad Lindex har att erbjuda, jag måste ju hitta något fint till juldagen!! Sedan tänkte jag även kolla lite julklappar, de har ju ganska bra affärer, Living, InterSport, Garderob m.m

Så vad säger du? Ska du med på en ride till Sunen? :P





p.s Sibylla är väldigt gott där ;D

2008-12-20 @ 17:48:05
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0