Bakslag

Hege -Jeanett och jag har varit på san idag, proppfullt med julhandlande människor! Men jag har köpt tre julklappar iaf så nu behöver jag inte tänka så överdrivet mycket på mor och bror. Men de få timmarna på stan blev betalda av ingen mindre än mig själv, foten är jätte konstig och inte alls bra så det känns inte ett dugg kul att det är så här igen. Back till ruta ett verkar det som. FAN.

Såg att mina stövlar fortfarande finns i norge. Och jag vet att jag inte kommer till norge innan jul. Och inte går de att beställa på internet?! Balle också... Allting är emot mig verkar det som.

Aja, ska sluta sura och dra på en liten hemma fest med en flaska vin och spela lite gh. Msigt kväll. ^^

Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0